Loading...
wiii training voor sales en marketing 2018-01-15T16:10:15+00:00

Geen Waarde = Geen Probleem = Geen Deal

Het ValueZone training programma dat volledig geënt is op het samen ontwikkelen en benutten van waarde. Alleen als Sales én Marketing samen met waarde aan de slag gaan ontstaat er wederzijds begrip in elkaars denken en doen én het gemeenschappelijke doel: “Van grote waarde zijn voor de klant!”

Waarom is drastische verandering noodzakelijk?

  • Kopers nemen steeds later contact met jou op in het sales proces.
  • Koude acquisitie werkt niet meer.
  • Kopers willen niets meer verkocht krijgen.
  • Sales en Marketing is niet in staat de waarde aan te tonen. 
  • Targets worden structureel niet gehaald. 
  • De kloof tussen Sales en Marketing is groter dan ooit.
  • Relevante content ter ondersteuning van sales in iedere stap in het sales proces ontbreekt.
  • Het aantal betrokkenen bij een aankoop breidt zich steeds meer uit.

Kopers willen Waarde zien in iedere interactie, Wiii! In de B2B doen mensen zaken met mensen maar willen ze meer beleving zien, voelen, ruiken, horen en proeven. Oprechte en gemeende positiviteit en enthousiasme werken hierbij het aanstekelijkst. Doorbreek de “altijd maar druk zijn” en “het is nooit goed genoeg” mineur. 

Wiii, Een waarde training programma dat Sales en Marketing laat werken

We gaan samen met waarde aan de slag; in jouw producten en diensten, organisatie, sales team, marketing team én proces. Naast waarde pakken we mindset, beleving, bewustzijn, onderbewustzijn beet om hardnekkige patronen en beelden te doorbreken en in te ruilen voor positiviteit en betrokkenheid. 

Het resultaat van de Wiii training voor Sales én Marketing

  • Bewustwording en loslaten van hardnekkige denkpatronen, old school valkuilen in sales en marketing.
  • Jij leert aan de hand van waarde elkaar te begrijpen en met elkaar samen te werken.
  • Jij bent in staat beloftes (waarde proposities) te ontwikkelen voor jouw producten/diensten/doelgroepen.
  • Jij weet dit door te trekken naar relevante content die de belofte kracht bij zet en de klant verleidt tot actie.
  • Jij kunt op basis van waarde waardevolle gesprekken voeren met de klant.
  • Jij weet waarde in iedere stap in het sales proces te leggen om zodoende de optimale sales experience te bieden.
  • Tot slot weet jij dit om te zetten naar concrete doelstellingen en acties om maximaal resultaat uit waarde te halen.

De Wiii Programma Onderdelen

De volgende programma onderdelen komen in de Wiii training aan de orde. Alle onderdelen zijn zowel geschikt voor Sales als Marketing professionals.

De belangrijkste stap voor het leren is afleren. Als je je gedraagt als een verkoper wordt je behandeld als een verkoper. Verkopen draait niet om overtuigen maar om oprechtheid, luisteren, analyseren en helpen. Hoog tijd voor een moderne boost waarin verkopen weer van grote onderscheidende waarde wordt.

De Mindset is je grootste vriend en vijand in sales. Een goede Mindset kun je leren en begint bij bewustwording. We gebruiken invloeden uit de psychologie, NLP, Zen en Wetenschap om je te helpen bij de juiste Mindset. Er ontstaat meer begrip tussen Sales en Marketing en de veerkracht en positieve instelling schiet omhoog.

De tijd van ellenlange ondervragingstechnieken toepassen is voorbij. De koper verwacht dat je kennis van zaken hebt en zijn business begrijpt. Je hebt je verdiept in de koper, kent zijn problemen en de toegevoegde waarde van je producten en diensten om deze problemen op te lossen. Sales en Marketing gaan in dit programma onderdeel samen met de waarde propositie aan de slag om zodoende de koper unieke inzichten te brengen en de waarde te kwantificeren.

De vervolgstap na het ontwikkelen van waarde proposities is het in lijn brengen van alle content met de waarde propositie(s). Content zoals teksten op je website, white papers, case studies, blogs en infographics. Sales en Marketing gaan net als bij de waarde propositie samen aan de slag om deze content beet te pakken zodat dit breed gedragen én in de praktijk gebruikt gaat worden.

We hebben allemaal wel geleerd en/of gelezen hoe een verkoopgesprek gevoerd moet worden. Het gesprek waarin over waarden en inzichten wordt gesproken verloopt net even anders. Op basis van wederzijds respect en vertrouwen voer je gesprekken met de koper die voor hem van grote waarde zijn en jou de kans geven om je professionaliteit te demonstreren. We behandelen de theorie en gaan interactief aan de slag om in de praktijk waardevolle gesprekken te kunnen voeren.

De koper doorloopt verschillende fasen voordat hij van je zal kopen. Leer de fasen kennen en hierop in te spelen zodat de koper waarde in iedere interactie ervaart. We behandelen de best practice sales methode en proces van de ValueZone en geven tips en tricks hoe je waarde kunt toevoegen aan je eigen aanpak. Tevens geven we handvaten hoe je een sales proces en methode kunt implementeren in je eigen organisatie.

Vrijwel ieder vakgebied heeft zijn eigen best practice ken- en stuurgetallen, behalve sales. We behandelen de best practice sales en marketing KPI’s waarop je daadwerkelijk ook invloed op kunt uitoefenen. Het stellen van de goede KPI’s is cruciaal om van te leren, bij te kunnen sturen en mensen te coachen.

Kies de gewenste vorm van training en eventuele aanvullende ValueZone opties

Individueel

3500,-eenmalig
  • 2 dagen (van 9:00 – 17:00)
  • Omgeving Utrecht
  • Maximaal 10 deelnemers
  • Voor Marketing & Sales Professionals, Management en Sales Adviseurs
  • Enige ervaring met Marketing en Sales vereist
  • Voor ieder functieniveau: Medewerker, Manager, Directie
  • 15 en 22 februari 2018 (3 vrij)
  • Implementatie ValueZone door Cursist
  • Op basis van standaard case

Groep

9000,-eenmalig
  • 6 dagdelen
  • Op locatie
  • Maximaal 20 deelnemers
  • Voor Marketing & Sales Professionals en Management
  • Enige ervaring met Marketing en Sales vereist
  • Voor ieder functieniveau: Medewerker, Manager, Directie
  • Naar wens te plannen
  • Implementatie ValueZone door Opdrachtgever
  • Op basis van situatie Opdrachtgever

+ Coaching

11000,-eenmalig
  • 12 sessies
  • 4 op locatie / 8 online
  • Maximaal 20 deelnemers
  • Voor Marketing & Sales Professionals en Management
  • Enige ervaring met Marketing en Sales vereist
  • Voor ieder functieniveau: Medewerker, Manager, Directie
  • In combinatie met In Company
  • Begeleiding door ValueZone
  • Op basis van situatie Opdrachtgever

+ Software

600,-p.p. / jaar
  • Salesforce Plug-In / Membrain
  • Plug & Play
  • Inclusief implementatie
  • Inclusief training
  • Inclusief support
  • Inclusief rapportages
  • Inclusief sales proces
  • Vanaf 5 gebruikers
  • De complete ValueZone

De Incompany training, eventueel aangevuld met Coaching en Software, wordt het meest gekozen doordat Wiii vaak als bedrijfsprogramma voor verandering wordt afgenomen. Individuele klassikale training is uiteraard ook mogelijk waarbij jij zelf verder aan de slag gaat om ValueZone te implementeren. Kies jouw voorkeur, ontvang een offerte en stuur ‘m met elektronische handtekening retour of plan een persoonlijk verkennend gesprek. Prijzen zijn exclusief BTW, ValueZone voorwaarden zijn van toepassing en er kunnen geen rechten aan getoonde prijzen worden ontleend. 

Plan Verkennend Gesprek

De Trainers en Coaches

We kijken uit naar jouw intentie tot deze noodzakelijke verandering

Met Wiii  pas jij ValueZone, dé nieuwe en moderne vorm van verkopen en marketing toe. Durf jij de ValueZone ook te betreden?

Eric Boers – Value Consultant en Grondlegger van ValueZone en Directeur / Eigenaar van SalesBreakThrough

Simone Muller – Mindset Consultant / Eigenaar van SalesBreakThrough

Heb jij behoefte aan een verkennend gesprek? Plan deze online hierboven of bel direct met Eric op 06-30492736.