Over ons 2018-02-21T19:14:34+00:00

Wie zijn wij?

Wij zijn liefhebbers van het vakgebied Sales en helpen kleine en middelgrote B2B bedrijven effectiever te worden in sales. Een hogere sales effectiviteit behaal je met het Sales Proces én de juiste Mindset. Wij helpen bij het ontwerpen en implementeren van sales processen (WAT), sales methodes (HOE), borging hiervan in software én de juiste mindset van alle betrokkenen om deze verandering door te voeren. 

Onze kennis en ervaring van het juist inzetten van (bestaande) software is een van onze krachten ten opzichte van andere sales advieskantoren. Een sales proces zonder software is als een auto zonder motor. Voorbeelden van oplossingen waar we goed mee uit de voeten kunnen zijn Membrain, Salesforce.com, Salesforce Plug-Ins, Microsoft Dynamics en Pipedrive.

We hebben actuele kennis in huis van de meest gebruikte sales methodieken ter wereld zoals The Challenger Sale®”, Baseline Selling®, Sandler Selling®, SPIN Selling®, Solution Selling® en Strategic Selling® en zijn goed op de hoogte van de meest recente onderzoeken op sales gebied. Tevens hebben we een compleet eigen sales methode, de ValueZone™, ontwikkeld. 

Bij dergelijke veranderingen is de juiste mindset cruciaal, niet iedereen wil direct mee naar een nieuwe manier van werken. We hebben diverse mindset programma’s ontwikkeld om sales teams te helpen met het verkrijgen van de juiste mindset, die ze kunnen gebruiken bij iedere situatie waarmee ze maken krijgen. Deze programma’s zijn los te gebruiken of in combinatie met het aanbrengen van structuur in de sales organisatie. 

Wat drijft ons?

Wij willen het sales vak verbeteren door bedrijven verder te laten kijken dan alleen vaardigheden en ervaring, namelijk mindset en structuur.  

De grootste “vijand” van een sales professional is namelijk zichzelf. Het is niet eenvoudig om positief te blijven als je vaak met tegenslag te maken krijgt, iets dat onlosmakelijk met sales verbonden is. Wij helpen sales professionals met het verkrijgen van de juiste mindset en bouwen zo de nodige veerkracht en positiviteit verder uit.   

Een gemiddelde sales professional houdt niet van structuur, althans dat denken veel mensen. Niets is minder waar, zij willen maximaal geholpen worden zodat ze zo veel mogelijk tijd kunnen besteden aan dat we ze leuk vinden en goed in zijn. Structuur brengen we aan in het sales proces, de sleutel tot kwaliteit waarborging, klant beleving, (cultuur) verandering, onafhankelijker van personeel, sales enablement, coaching, discipline én vaardigheden. 

Contact met ons