Ga voor een Sales Systeem

Ga voor een Sales Systeem Sales is veranderd en ik zie veel paniekvoetbal om mij heen, allerlei losse initiatieven om de sales ‘even’ naar een hoger plan te trekken. Even investeren in een verkooptraining en de vaardigheden zijn weer op orde, een abonnement op LinkedIn Sales Navigator voor het hele [...]

By | 2017-11-21T20:35:18+00:00 november 21, 2017|

Waarde bij het Woord voegen

Er is geen term die zo veel genoemd wordt in sales als waarde. “Je moet waarde bieden aan je klant!” zegt de sales manager tegen de accountmanager als er over verdediging van het offertebedrag wordt gepraat. Als de accountmanager dan vraagt “Hoe dan?”, dan blijft het vaak bij punten die [...]

By | 2017-11-06T16:54:17+00:00 november 6, 2017|

Veerkracht van Sales

Als weerloze baby zijn we allemaal uitgerust met een flinke dosis veerkracht. Rond ons eerste jaar krijgt het begrip ‘vallen en opstaan’ al een heel letterlijke betekenis. Vervolgens zijn we bont en blauw van het leren fietsen en volgt de A B C van zwemles (die ons als sales is [...]

By | 2017-11-04T15:16:27+00:00 november 4, 2017|

Betrokkenheid

Betrokkenheid... Wat maakt het uit? Ik kan mij goed voorstellen dat we tegenwoordig als medewerker een beetje onzeker worden. We moeten bevlogen zijn, gepassioneerd, een flinke dosis leiderschap tonen en de evangelist zijn voor de organisatie. Ik denk dat we al een bijzonder grote stap kunnen maken als we ons [...]

By | 2017-10-24T15:51:58+00:00 augustus 30, 2017|

Wakker de liefde aan tussen Sales & Marketing: Deel II Account Based Marketing

De ontwikkelingen in de marketingtechnologie gaan enorm snel en iedere nieuwe technologie wordt als een game changer neergezet. Zo ook Account Based Marketing. En daar willen we ons graag over buigen in dit artikel. We schrijven deze blog samen met Elias Crum van Marketing Guys. Al eerder hebben we gesproken over [...]

By | 2017-10-20T09:19:22+00:00 maart 23, 2017|
Load More Posts